Jau vairāk nekā pirms gada apstiprināja būvprojektu, saskaņā ar kuru Dzelzceļa tiltu pāri kanālam plānots pārveidot par gājēju un velosipēdistu celiņu.
Kādreizējo Dzelzceļa tiltu plānots veidot kā Zirņu un Ganību ielas turpinājums velosipēdistu un gājēju lietošanai. Līdz šim rekonstrukcijas darbi nav sākušies. Pilsētas galvenais arhitekts Indulis Kalns pastāstīja, ka rekonstrukcijas un pārveides darbiem šobrīd nav finansējuma, tādēļ nekas pagaidām netiek darīts.
Domes sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Enģele portālu informēja, ka jautājums par Dzelzceļa tilta pārveidi no dienaskārtības nav pazudis: "Projekts nav aizmirsts, tas ir aktualizēts Liepājas pilsētas attīstības programmā, bet konkrētajam projektam tiek meklētas iespējas piesaistīt ārējo finansējumu. Pagaidām nav tādas programmas, kuras ietvaros realizēt konkrēto projektu, bet, ja tiks atvērta kāda jauna programma, tad vadoties pēc šīs programmas nosacījumiem, tiks vērtētas iespējas projektu īstenot."
Dzelzceļa tilts celts 1879.gadā, lai nodrošinātu kravu plūsmu pa Liepājas – Romnu dzelzceļa līniju. Tas tika izmantots 20.gadsimta 80. gadu beigām, kad to demontēja.



























