"Europe Direct" informācijas centrs 15.novembrī pulksten 11 konferenču zālē "Amber hall" piedāvā bezmaksas semināru "Kā uzņēmumi un klienti satiekas un sadarbojas e-vidē?"
Tas tiek rīkots sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Dienvidkurzemes nodaļu, informē LTRK Dienvidkurzemes nodaļas eksperte vadītāja Kristīne Zabe.
Lekcijā tiks skatīts cik daudz laika klients pavada e-vidē, kādas darbības tur veic, kāda ir klientu motivācija izmantot e-vidi. Tiks runāts kā ar dažādiem e-vides komunikācijas kanāliem – mājaslapām, e-pastiem, sociālie medijiem, interneta meklētājiem – uzņēmumi var veidot dialogu ar klientu un saņemt atgriezenisko saiti par klienta viedokļiem, motivāciju, vajadzībām un uzvedību. Noskaidrosim, kā klients uzzina par uzņēmuma piedāvājumu, kā to atrod un visbeidzot – izvēlas. Tiks izanalizēts pirkuma izvēles process un tas, kā tiek pieņemti pirkuma lēmumi.
Lektore: Elita Račiņa, mārketinga un pārdošanas profesionāle ar 20 gadu pieredzi plaša patēriņa preču un finanšu jomās strādājot ar Latvijā labi zināmiem zīmoliem, t.sk. ar tādiem starptautiski atzītiem kā "Procter & Gamble", "American Express" un "If apdrošināšana".
Lūgums iepriekš pieteikties pa tālr. 63429019 vai e-pastu: kristine.zabe@chamber.lv