Portāla lasītāja, kas pērnā gada nogalē reģistrēja laulību Liepājas Dzimtsarakstu nodaļā, slavē darbinieku laipnību, bet rausta plecus par esošo kārtību.

Liepājniece atzina, ka nodaļas darbinieces patiešām izturējušās ārkārtīgi laipni, taču kārtīgu darvas karoti medus mucai piemetusi aizvēsturiskā kārtība šajā nodaļā. Proti, kad abi laulāties gribētāji ieradušies, lai uzrakstītu iesniegumu un nokārtotu nepieciešamos maksājumus par ceremoniju, izrādījies, ka iesniegums jāraksta vienā kabinetā otrajā stāvā, bet, lai samaksātu, jāstājas kopējā rindā pie kases pirmajā stāvā. Rinda uz priekšu virzījusies ārkārtīgi lēni. Gan tāpēc, ka stāvētājiem bijušas dažādas vajadzības – samaksāt par arhīva izziņām, atkārtotām apliecībām, uzvārda maiņu, bērnības svētkiem utt., gan tāpēc, ka šajā pašvaldības iestādē gluži tāpat kā Pētertirgū vai Annas tirgū, pērkot kartupeļus un burkānus, jānorēķinās skaidrā naudā, jo maksāt ar kredītkarti nav iespējams.

"Kad gandrīz pēc pusstundas atgriezos otrā stāva kabinetā, kurā mans līgavainis bija palicis, lai pabeigtu iesniegumu, viņš mani sagaidīja ar vārdiem: "Domāju, ka esi pārdomājusi un aizgājusi prom..."!

Diena, kad gājām rakstīt iesniegumu laulībām, mums bija nozīmīgs un vienreizējs notikums, taču, sastopoties ar šīs iestādes kārtību, piedzīvojām vilšanos," atzina liepājniece.

Dzimtsarakstu nodaļas kādreizējā vadītāja Dzintra Reisa portālam irliepaja.lv sacīja, ka viņa šādos gadījumos pēc tam, kad iesniegumi uzrakstīti, paaicinājusi darbinieci uz kabinetu, un pāris turpat arī norēķinājies. Tiesa, bankas termināļa arī toreiz neesot bijis.