Ēku apsaimniekotājs "Namu serviss Apse" kļūs par pirmo nozares uzņēmumu Latvijā, kas ikdienas darbā ar iedzīvotājiem ieviesīs jaunu apkalpošanas modeli. "Namu serviss Apse" klientiem tas nozīmēs iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un problēmu risināšanu. Paralēli "Namu serviss Apse" arī turpinās attīstīt elektronisko pakalpojumu pieejamību, informē uzņēmuma mārketinga un sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Kristina Bišofa.
Plānots, ka līdz šī gada beigām, "Namu serviss Apse" būs pilnībā pārgājis uz jauno modeli, kas paredz, ka iedzīvotāju rīcībā būs vienots klientu apkalpošanas centrs, kura operatori fiksēs jautājumu, uz kuru vai nu atbildēs paši vai tālāk novirzīs atbildīgajam speciālistam un kontrolēs tā izpildi. Šāda pieeja ļaus efektīvāk un ātrāk risināt iedzīvotājiem būtiskos jautājumus.
Jaunais apkalpošanas modelis jau veiksmīgi darbojas citu valstu uzņēmuma filiālēs, kur tas tika ieviests tieši Covid-19 krīzes sākuma posmā, un ļāva iedzīvotājiem attālināti risināt visus problēmjautājumus un sazināties ar speciālistiem. Arī Latvijā, šāds inovatīvs apkalpošanas modelis ir veids, kā iedzīvotāji varēs attālināti kārtot visus ar ēku apsaimniekošanu saistītos jautājumus, ne tikai ikdienā, bet arī gadījumā, ja valstī atkal tiek ieviests ārkārtas stāvoklis. Ar šādu klientu apkalpošanas pieeju strādā arī bankas, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumi, un citi lielie uzņēmumi pakalpojumu nozarē. Tomēr, ēku apsaimniekošanā "Namu serviss Apse" būs pirmais Latvijā, kas to ieviesīs praksē.
"Mūsu uzņēmums vienmēr ir investējis inovatīvos risinājumos, un jaunā apkalpošanas modeļa ieviešana ir loģisks solis mūsu uzņēmuma tālākajā attīstībā. Jau šobrīd mūsu klientiem ir iespēja izmantot pašapkalpošanās platformu, lai risinātu dažādus jautājumus, iesniegtu ikmēneša skaitītāju rādītājus un informētu par problēmām. Ar centralizēta klientu centra ieviešanu, mēs spēsim vēl ātrāk reaģēt uz iedzīvotāju jautājumiem – tie tiks novirzīti konkrētās atbildības speciālistam, piemēram, tehniskajam darbiniekam, grāmatvedībai utml. Līdz ar to mājas apsaimniekošanā katras ēkas rīcībā būs ap 10 savas jomas speciālistu, nevis kā iepriekš, kad visus jautājumus kārtoja mājas pārvaldnieks vienpersoniski. Vienkāršu jautājumu gadījumā paši zvanu centra darbinieki varēs atbildēt uz iedzīvotāju jautājumiem. Būtiski, ka katrs zvans tiks fiksēts datu bāzē un būs iespējams izsekot tā statusam. Ar klientu centra izveidi, speram nākamo soli pretim digitālajai apkalpošanai un vēl efektīvākai saziņai starp mūsu klientu un speciālistiem", saka Virginijs Dobrovolsks, uzņēmuma "Namu serviss Apse" valdes loceklis.
Šis nav vienīgais inovatīvais risinājums "Namu serviss Apse" pakalpojumu klāstā. Arī uzņēmuma cenu politika ir Latvijā jauns risinājums – proti, klients pats var noteikt ēku apsaimniekošanas cenu, kombinējot tieši savai ēkai nepieciešamos pakalpojumus. "Namu serviss Apse" ir daļa no "City Service Group", kas turpina attīstību un arī savās filiālēs Rīgā un Ventspilī ieviesīs jauno apkalpošanas modeli.
SIA "Namu serviss APSE" izveidots 2012. gadā apvienojoties diviem pieredzējušiem ēku apsaimniekošanas pakalpojumu sniedzējiem, un startējot tirgū ar jaunu nosaukumu. Šobrīd uzņēmums apkalpo 160 ēkas Liepājas novadā, un turpina saviem klientiem piedāvāt dažādas ēku apsaimniekošanas pakalpojumu izvēles. Vairāk informācijas – www.apse.lv.

Kultūras akadēmijas pētnieki iepazīstinās ar pētījuma rezultātiem par Liepāja 2027 (1)
4
1