Liepājas publiskās sejas kopējai – domes sabiedrisko attiecību vadītāja Zita Lazdānes kundze – devusi nenovērtējamu padomu mēra vietniekam Kronberga kungam.
Lazdānes kundze izskaidrojusi mēra vietniekam, kā veicināt dažādus pasākumus Liepājas ostas un SEZ publiskai atpazīstamībai. Šim nolūkam nederot plakāti, bukleti, semināri un citi ikdienišķi mārketinga instrumenti.
Tā kā ostas kanālā starp Tramvaja tiltu un Dienvidu molu ir ļoti reta un epizodiska peldlīdzekļu kustība, tad Lazdānes kundzes ideja ir tūrisma sezonā izmantot garlaikoto ostas loci kā tūrisma reklāmas patruļu. Tas nozīmētu, ka šajā vasarā loča kuģītis ar pūtēju orķestri no Mažeiķiem dienas laikā nepārtraukti kursētu starp Tramvaja tiltu un Dienvidu molu.
Šī action būtība ir reklamēt Liepājas SEZ un tūristiem radīt reālu vīziju par nākotnes saimniecisko aktivitāti mūsu neaizsalstošajā ostā. Šajā sakarā Kronberga kungs ir pieprasījis SEZ pārvaldniekam Lapiņa kungam loča ekspluatācijas izmaksas šādam mērķim.