Tirdzniecības centra "Spice" auto stāvlaukumā norisinājās Vislatvijas pozitīvisma kampaņas noslēgums, kā ietvaros dziedātāja un dīdžejmeitene Lena Ušakova kopā ar citiem rīdziniekiem centās atvērt "SuperHits EHR" un "Primero" seifu, lai tiktu pie naudas balvas – 4000 eiro apmērā. Tomēr dažas minūtes pirms kampaņas beigām laimīgākā roka bija Sintijai no Liepājas, kurai izdevās uzminēt veiksmīgo astoņu ciparu kombināciju un tikt pie kārotās naudas balvas. Ar aizkustinājuma asarām acīs Sintija atklāja, ka iegūtais laimests paredzēts viņas dēliņam.

3, 4 un 1 bija pēdējie ciparu astoņu ciparu kombinācijā, kurus atminot, Sintija tika pie 4000 eiro. "Nenoliegšu, ticība, ka uzminēšu seifa kodu bija maza, taču laikam esmu dzimusi laimes krekliņā," ar asarām acīs atklāja Sintija. "Uzvarētā naudas summa mūsu ģimenei patiesi noderēs. To iztērēsim mūsu īpašā dēliņa vajadzībām."

Rīga bija pēdējā Vislatvijas pozitīvisma kampaņas pieturvieta, kur norisinājās "SuperHits EHR" un "Primero" seifa atvēršana. Kampaņas laikā seifa kodu dažādās Latvijas pilsētās centās uzlauzt vairāki desmiti tūkstoši cilvēku. Valmierietis Jānis, kuram pareizo seifa koda noslēdzošo ciparu priekšā pateica četrgadīgais dēls Justs, Simona no Rīgas, kas, paļaujoties uz matemātiskajām zināšanām, atminēja astoņu ciparu kombināciju, un ventspilnieks Konstantīns, kurš Cēsīs tika pie 2000 – eiro, ko iztērēs jauna auto iegādei, ir tikai daži no laimīgajiem, kas kampaņas laikā tikuši pie naudas balvām, kas lielākas par vidējo mēnešalgu Latvijā.

"Man ir liels prieks ne tikai par tiem, kam kampaņas laikā izdevās uzminēt astoņu ciparu kombināciju un atvērt SuperHits un "Primero" seifu, bet arī par tiem, kas aktīvi piedalījās konkursos un bija mums līdzās visās kampaņas pieturas vietās – Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Vamierā, Cēsīs un Jēkabpilī," kampaņu  komentē "SuperHits EHR" zīmola vadītājs Toms Barons Lūķis. "Kampaņas galvenais uzdevums bija izklaidējošā formā sniegt iespēju ikvienam, neatkarīgi no dzīvesvietas, nodarbošanās vai ģimenes lieluma, iespēju atpūsties un kaut uz mirkli aizmirst par ikdienas pienākumiem un steigu. Pēc cilvēku nezūdošajiem smaidiem, varēja redzēt, ka Vislatvijas pozitīvisma kampaņu izbaudīja ikkatrs apmeklētājs. Tas nozīmē, ka savu mērķi esam sasnieguši."

Astoņu nedēļu garumā katru darbadienu "SuperHits EHR" ēterā izskanēja viens seifa koda kombinācijas cipars, kopā klausītājiem gūstot iespēju uzzināt pirmos piecus no astoņiem kombinācijas skaitļiem. Sociālās kampaņas ietvaros katru sestdienu kādā no Latvijas pilsētām notika seifa atvēršana, kurā, pirmajam uzminot atlikušo trīsciparu kombināciju, varēja no seifa izņemt tajā esošo naudas laimestu. Seifa neatvēršanas gadījumā esošo summu papildināja vēl tūkstoš eiro. Kopā kampaņas ietvaros "Primero" nodrošināja 12 000 eiro.