Dzinēja atbalsta spilveni jeb motora stiprināšanas elements, ir speciālie elementi spēka agregāta atbalstam. Braukšanas laikā dzinējs rada pastiprinātu vibrāciju, ar kuru ir  jātiek galā. Kad balsti ir labā stāvoklī, vadītājs bauda klusu braukšanu, dzinējs nepukst, detaļas nenodilst. Ja tā nav, tiek veikta dzinēja pārbaude, dzinēja stiprinājuma nomaiņa vai remonts.

Gatavošanās nomaiņai
Dzinēja stiprinājumu nomaiņas laikā ir rūpīgi jāsagatavo instruments. Ir ieteicams veikt remontu zem jumta siltā telpā. Ja ir piekļuve apkopes bedrei, procedūra neaizņems daudz laika.
1. Akumulatora atslēgšana.
2. Dzinēja pārbaude.
3. Stiprinājumu pārbaude.
Mašīnas pārbaudes laikā ir jāpārliecinās, ka problēma ir tikai atbalsta spilvenos.

Dzinēja stiprinājuma nomaiņa
Mainot dzinēja stiprinājumu, ir svarīgi ievērot plānu.:
1. Motora aizsardzības atvienošana.
2. Spilvena stiprināšana.
3. Dzinēja pacelšana.
4. Stiprinājumu noņemšana.
5. Skrūvju atslābināšana.
6. Spilvenu sasmērēšana.
7. Detaļu atvienošana.
Ja tiek nomainīts kreisais balsts jeb dzinēja atbalsta spilveni, tad lielākajai daļai modeļu tas atrodas priekšā. Uzdevumu sarežģī fakts, ka ir nepieciešams noņemt priekšējo lukturi un dažos gadījumos radiatoru.

Spilvena nomaiņas nianses
Dzinēja aizsardzība tiek noņemta ar nolūku, lai izveidotu ērtu skatu spilvena nomaiņai. Dzinējs tiek fiksēts ar domkrata palīdzību, visērtāk ir strādāt apskates bedrē. Spēka agregāta atbrīvošanai darbnīcā tiek uzcelts šķērsstienis. Garāžā var izmantot parastos dēļus.
Pamatnoteikums — konstrukcijai ir jāiztur motora svars. Kad cilvēks atvieno spēka agregāta stiprinājumu, notiek dzinēja iegrimums. Apakšējās stiprinājuma skrūves var noņemt tikai tad, kad barošanas bloks pilnībā atrodas gaisā. Pēc balstu uzstādīšanas jāveic otrāda darbība. Apakšējā skrūve pie tam jābūt stingri saspiesta.

Iespējamās problēmas
Ja ir izvēlēta nestabila konstrukcija, pacelt dzinēju būs problemātiski. Drebošs šķērsstienis var jebkurā brīdī nobīdīties un sabojāt virsbūvi. Stiprinājumi ir paredzēti tikai aksiālām slodzēm, tāpēc tie var deformēties.
Otra problēma ir saistīta ar atvienošanos. Balstiem ir noteiktas "sēdvietas", un dažreiz tie turās kā pielīmēti. Meistaram var līdzēt eļļošana. Visgrūtāk ir nomainīt atbalsta spilvenus vecajās automašīnās — rūsas un liela putekļu daudzuma dēļ detaļa cieši pielīp pie motora.