Piektdien eksāmenu kārtoja Liepājas Universitātes (LiepU) studiju programmas "Kultūras vadība" 2. kursa studentes, informē sabiedrisko attiecību speciāliste Simona Laiveniece.

Īpašs tas bija ar to, ka studiju kursa gala darbs bija pētījums "Koncertzāles "Lielais dzintars" pakalpojumu kvalitāte, cenu politika un informācijas pieejamība", kurš tika prezentēts koncertzāles vadībai.

Pētījuma tapšana ir rezultāts pirms gada noslēgtajam abu pušu sadarbības līgumam. Koncertzāles "Lielais dzintars" vadītājs Timurs Tomsons neslēpj: "Mūsdienu organizāciju attīstībai nenoliedzami ir nepieciešami dati. Īstenotās sadarbības rezultātā mēs varēsim padziļināti analizēt apmeklētāju vēlmes un pilnveidot pakalpojumu kvalitāti. Esmu ļoti apmierināts ar studentu pētījumu kvalitāti un ceru, ka šī sadarbība attīstīsies arī turpmāk."

Pētījums ir tapis Liepājas Universitātes asociētās profesores Ineses Lūsēnas-Ezeras vadībā, kura atzīst, ka tas ir bijis izaicinājums gan viņai, gan studentēm: "Saskarties reāli dzīvē ar pētījumu – tas prasa nervus, pacietību un datoru uzrunāt mīļvārdiņos." Pētījumā iegūtie dati parāda, kam pētāmajā objektā pievērst uzmanību, bet kultūras vadības studenti var labāk saprast, kā kultūra tiek administrēta.

Dati tika vākti no pagājušā gada oktobra līdz decembrim. Pētījuma gaitā tika aptaujāti 279 koncertu apmeklētāji, un rezultāti iezīmē, kurās pozīcijās koncertzāles sniegtie pakalpojumi attaisno klientu gaidas, kā arī parāda virzienus, kuros nepieciešami uzlabojumi.