Tirdzniecības centrs "Kurzeme" soli pa solim īstenojis pārmaiņas gan savā vizuālajā izskatā, gan nosaukumā (tirdzniecības centrs) un logotipā. Uzņēmuma mārketinga vadītāja Alina Skangale sola arī jaunus veikalus. Piemēram, tirdzniecības centra pirmajā stāvā, vietā, kur līdz šim atradās gastrobārs "River". Taču par to sīkāka informācija vēl gaidāma.
Jaunais TC "Kurzeme" logotips ir papildināts ar apļa formā saviļņotu "K" burtu. Aplis, kas sevī iekļauj saules un centra simbolu, jo veikals taču atrodas pašā Liepājas sirdī, iepretim Rožu laukumam."Kurzemes" burtiem ir piešķirts laikmetīgs vieglums, ģeometriska abstrakcija un viļņa dinamika. Forma seko vēsturiskā ieejas jumtiņa viļņa līnijai, bet iedvesma pārmaiņām rasta konkrētajā vietā – Liepājā, kur valda saule, jūra, viļņi un vējš. Dizaina projekta autori – arhitektu biroja "SAALS" arhitekti un dizaineri Rasa Kleina, Jēkabs Vaicis, Māris Krūmiņš, projektu realizējusi reklāmas aģentūra no Tukuma – SIA "Advertex".
No 15. novembra visi veikali "Kurzemē" strādās "zaļajā" režīmā, un tirdzniecības centrā varēs iekļūt tikai uzrādot sertifikātu, kas apliecina vakcinēšanos pret "Covid-19".
Tirdzniecības centra darba laiki darba dienās no pulksten 8 līdz 22 ("Maxima", "Devona"), rūpniecības preču veikalu darba laiki darba dinās no 10 līdz 20. Brīvdienās un svētku dienās atvērti tikai pirmās nepieciešamības preču veikali ("Maxima", "Forevers", "Euroaptieka" u.c.).
Vairāk informācijas ŠEIT.
4
25
Būtu interesanti....
Ir smuki,protams...bet,vai adekvāti ?