Akcija "Liepājas izpārdošana", kurā pagājušās nedēļas nogalē iesaistījušies Liepājas tūrisma un tirdzniecības uzņēmumi un kultūras un sporta pasākumu rīkotāji, noritējusi veiksmīgi.
Tā rīkota, lai vēstītu, ka pilsētā ir gana daudz aktivitāšu arī klusākā sezonā. Nākotnē akciju plānots rīkot vēl, aģentūru LETA informēja akcijas iniciators, viesnīcas "Līva" vadītājs Andis Deņisovs.
Akcijā iesaistījās vairāk nekā 60 uzņēmumi, kas pārstāv tūrisma, viesnīcu, ēdināšanas, tirdzniecības, izklaides u.c. jomas. Lai gan dati par akcijas atdevi vēl tiek apkopoti, kopumā jau tagad var teikt, ka tā ir izdevusies, atzina Deņisovs. "Galvenais, ka plašāk ir izskanējis Liepājas vārds un esam parādījuši, ko varam piedāvāt. Tie, kas uz Liepāju neatbrauca šajā nedēļas nogalē, atbrauks citu reizi," atzina Deņisovs. Akcijas piedāvājumus izmantojuši ne vien liepājnieki, bet arī viesi no Rīgas, Tukuma, Saldus u.c. pilsētām.
Šādu vai līdzīgu akciju plānots rīkot arī nākotnē. "Vēl jātiek skaidrībā, kurā mēnesī un nedēļas nogalē vislabāk organizēt akciju, lai tajā varētu iesaistīties pēc iespējas vairāk uzņēmumu," atzina Deņisovs. Iespējams, akcija varētu notikt nākamā gada pirmajā pusē.
Kā ziņots, Liepājas tūrisma un tirdzniecības uzņēmumi ar saukli "Mēs Liepāju neatdodam, mēs Liepāju izpārdodam!" no 29.novembra līdz 1.decembrim pirmo reizi organizēja akciju "Liepājas izpārdošana". Akcijas laikā ikvienam, nosaucot atslēgas vārdus "Es mīlu Liepāju", bija iespēja tikt pie ievērojamām atlaidēm, ko piedāvāja lielākās Liepājas viesnīcas, iecienītākie ēdināšanas uzņēmumi, apmeklētākās izklaides vietas, kultūras iestādes un veikali.
"Liepāja ir apmeklēta un iecienīta atpūtas un izklaides vieta ne tikai vasarā, bet arī ziemas sezonā. Pilsētas ziemas noformējumi un gaismu dekorācijas apvienojumā ar plašo kultūras pasākumu piedāvājumu un Liepājas īpašo šarmu noteikti dod pozitīvas emocijas un neaizmirstamu atpūtu. Ar šo akciju arī vēlamies to pateikt - Liepājā viss notiek! Atliek vien ieplānot brīvdienas un atbraukt apskatīties," iepriekš pastāstīja Deņisovs. "Akcijas mērķis ir, apvienojot Liepājas uzņēmumus, sagatavot labāko iespējamo piedāvājumu gan gardēžiem, gan mākslas cienītājiem, gan izklaižu tīkotājiem, gan šopaholiķiem, gan vienkārši Liepājas faniem," piebilda akcijas iniciators.