Veļas ražošanas uzņēmuma AS "Lauma Lingerie" apgrozījums pērn bija 6,901 miljons eiro, kas ir par 1,4% mazāk nekā 2018.gadā, savukārt tās peļņa samazinājās par 11,7% un bija 500 345 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Lauma Lingerie" turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem septiņās pasaules valstīs. Kopumā 2019.gadā uzņēmumam bija 38 franšīzes veikali.

Pagājušajā gadā sākta uzņēmuma produkcijas tirdzniecība internetā, piedāvājot to iegādāties Baltijas valstu iedzīvotājiem.

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmuma attīstībā kopumā ieguldīti 81 382 eiro.

Vadība ziņojumā kā galvenais "Lauma Lingerie" uzdevums 2020.gadā izvirzīts esošo eksporta tirgu attīstīšana un jaunu apgūšana, kā arī interneta tirdzniecības attīstība.

"Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone iepriekš aģentūrai LETA sacīja, ka maijā uzņēmums nodarbināja apmēram 10% darbinieku, bet pārējie darbinieki bija dīkstāvē.

Maijā strādāja tikai tās šuvējas, kuras šuj sejas aizsargmaskas, kā arī darbojās uzņēmuma veikals, e-veikals un strādāja daļa konstruktoru. Pārējie darbinieki pieteikti dīkstāves pabalsta saņemšanai, taču atsevišķi darbinieki ir arī atlaisti. Kopumā "Lauma Lingerie" strādā aptuveni 200 darbinieku.

Matisone piebilda, ka maija beigās un vasarā situācija uzlabojas, jo daudzās valstīs ierobežojumi tiek mazināti un tirdzniecības centri atsāk darbu. Arī pieprasījums pēc "Lauma Lingerie" ražotās veļas un peldkostīmiem vasarās vienmēr ir bijis lielāks nekā citos gadalaikos.

"Lauma Lingerie" apgrozījums 2018.gadā bija 6,997 miljoni eiro, kas ir par 5,5% vairāk nekā 2017.gadā, savukārt kompānijas peļņa pieauga divas reizes, sasniedzot 566 889 eiro.

Kompānija "Lauma Lingerie" reģistrēta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. "Lauma Lingerie" ir "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas tiek kotētas Tallinas un Varšavas fondu biržās.