SIA "Liepājas tramvajs” rīkotajā cenu aptaujā par tiesībām veikt būvdarbus projektā "Esošo sliežu posmu rekonstrukcija Liepājā” uzvarējusi SIA "Skonto Būve”.
Saņemts Satiksmes ministrijas saskaņojums slēgt līgumu ar būvuzņēmumu SIA "Skonto Būve”, kurš trīs pretendentu vidū iesniedza piedāvājumu par viszemāko cenu – Ls 1468 792, 91 (neskaitot PVN). Līgumu plānots noslēgt tuvāko divu nedēļu laikā.
Kā informēja Liepājas pilsētas domes attīstības pārvaldes vadītājs Vilnis Vitkovskis, vēl savus piedāvājumus bija iesnieguši A/S”UPB” un SIA ”Binders”. Rekonstruējamie posmi būs Raiņa ielas un Rīgas ielas krustojums, sliežu ceļa posms Rīgas ielā no Raiņa ielas līdz Jaunās Ostmalas ielai, Kr. Valdemāra ielas posms no Peldu ielas līdz Robežu ielai, kā arī Peldu ielas un Kr.Valdemāra ielas krustojums. Projekta izpildes termiņš ir 320 dienas pēc līguma noslēgšanas.
"Paralēli tramvaja sliežu ceļu atjaunošanai šajos posmos pilnībā tiks sakārtotas arī apakšzemes komunikācijas, ārējie elektriskie tīkli, kā arī veikta vesela virkne labiekārtošanas darbu – sakārtots brauktuves segums, pilnībā nomainītas betona apmales, atjaunotas ceļa zīmes un brauktuvju satiksmes apzīmējumi, kā arī zālāju sējumi. Kopumā no visām projekta izmaksām tikai nedaudz vairāk kā 60% tiks tērēti sliežu ceļu būvei, pārējās izmaksas novirzītas inženiertīklu atjaunošanai vai pilnīgai nomaiņai”, stāsta V.Vitkovskis. "Būtiski, ka būsim pavirzījušies solīti tālāk lietus notekūdeņu kanalizācijas izbūvē, kas Liepājā ir ļoti aktuāli. Liels ieguvums būs arī sadzīves kanalizācijas sistēmas uzlabošana, jo, piemēram, Kr.Valdemāra ielā posmā no Peldus līdz Robežu ielai pilnībā tiks rekonstruēts sadzīves kanalizācijas kolektors, kā arī 7 akas.” Rekonstruētie sliežu ceļa posmi būs līdzvērtīgi jaunajiem, kas tiek izbūvēti, pagarinot tramvaja līniju līdz Ezerkrastam.
SIA "Liepājas tramvajs” valdes loceklis Aigars Puks, vaicāts, vai rekonstrukcijas darbu laikā nebūs pasažieriem jārēķinās ar tramvaja kustības pārtraukumiem, pavēstīja: "Izmantosim pārvietojamāspārmijas, lai nodrošinātu remontējamo sliežu ceļu posmu apbraukšanu. Tas ir vienīgais veids, lai nepārtrauktu tramvaju kustību pilsētā vispār. Ja radīsies nepieciešamība uz laiku slēgt satiksmi, rīkosimies pēc tā paša plāna kā šobrīd – organizēsim darbu nakts un vēlās vakara stundās, kad pasažieru plūsma ir vismazākā.”