Valsts akciju sabiedrība "Latvijas valsts ceļi" ķērusies pie kritiskā stāvoklī esošā autoceļa A11 no Liepājas līdz Lietuvas robežai (Rucavai) tehniskā projekta izstādes.
Tehnisko projektu "Latvijas valsts ceļi" uzdevumā par vairāk nekā 40 tūkstošiem latu paveiks uzņēmums "Polyroad". Vai tas nozīmē, ka autovadītāju mokām un apkārtējo iedzīvotāju sašutumam drīz pienāks gals, un būvnieki ķersies par izdangātās šosejas rekonstrukcijas? Kā portālam pastāstīja "Latvijas valsts ceļi" Ceļu tīklu darbu vadītājs Andris Ārbergs, tehniskais projekts tiek izstrādāts, lai apzinātu, kas ir jādara remontam un cik tas maksās. "Lai mēs jau būtu gatavi," uzsvēra Ārbergs.
Šobrīd ceļš A11 "Valsts autoceļu sakārtošanas programmā 2014. – 2020.gadam" nav iekļauts programmā, kurā paredzēts Eiropas Savienības līdzfinansējums, bet gan tā saucamajā otrajā sarakstā ar valsts līdzekļu finansējumu. Vēl vairāk - šosejas atjaunošana paredzēta nevis visa uzreiz, bet gan vairāku gadu garumā pa 4, 5, 6 un 7 kilometru gariem posmiem. Pēdējo no tiem, saskaņā ar apstiprināto grafiku, atjaunotu tikai tālajā 2018.gadā! Tomēr, kā informēja Ārbergs, šobrīd tiek strādāts pie tā, lai visu Rucavas šoseju "pārceltu" uz pirmo, Eiropas, sarakstu, un, atjaunotu, ja ne visu uzreiz, tad pa lieliem posmiem pāris gadu laikā. Saskaņā ar pašu optimistisko scenāriju, būvdarbi varētu sākties 2014.gada beigās. Taču reāli ātrāk kā par 2015.gadu uz ceļu atjaunošanu nevajadzētu gaidīt. Viens no iemesliem, kādēļ A11 nav galvenajās prioritātēs, ir tā salīdzinoši nelielā noslodze. Pēc atjaunošanas tai vajadzētu palielināties.