2015.gadā Liepājas domes vadība saņēmusi 4304 iesniegumus un notikušas 679 iedzīvotāju pieņemšanas, ziņo Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļas vadītāja Zita Lazdāne.

Visbiežāk saņemtas jurista konsultācijas un izteikts lūgums piešķirt finansējumu dažādu projektu, kultūras un sporta pasākumu īstenošanai.

Liepājniekiem ir iespēja klātienē tikties ar domes vadību un deputātiem, iepriekš pierakstoties uz reizi nedēļā rīkoto pieņemšanu. Pie Liepājas domes priekšsēdētāja Ulda Seska uz pieņemšanu tās oficiālajā pieņemšanas laikā ieradušies 60 iedzīvotāji, priekšsēdētāja vietnieka pilsētas attīstības un sadarbības jautājumos Gunāra Ansiņa 21 cilvēks, priekšsēdētāja vietnieka tūrisma un investīciju jautājumos Jurija Hadaroviča 85 liepājnieki un pie priekšsēdētāja vietnieka izglītības, kultūras un sporta jautājumos Viļņa Vitkovska – 30 iedzīvotāji.

Visbiežāk iedzīvotāji interesējušies par iespēju saņemt juridiskas konsultācijas dažādos jautājumos, tādēļ pie jurista gada laikā uz pieņemšanu pierakstījušies 320 liepājnieku. Domes izpilddirektoram Edgaram Rātam notikušas 78 iedzīvotāju pieņemšanas.

No deputātiem visaktīvāk iespēju tikties domē ar iedzīvotājiem izmantojis no "Saskaņas centra" ievēlētais deputāts Romans Miloslavskis, kurš 2015.gadā klātienē novadījis 51 tikšanos, savukārt viņa partijas biedrs Naums Vorobeičiks divas reizes. "Liepājas partijas" deputāti – Helvijs Valcis ar iedzīvotājiem ticies 10 reizes, Guntars Krieviņš četras reizes, Māris Ceirulis divas reizes un Edvīns Striks vienu reizi. Savukārt no "Reformu partijas" ievēlētais Jānis Vilnītis šogad ar iedzīvotājiem ticies 14 reizes, Ģirts Kronbergs vienu reizi, savukārt pie deputātiem Lindas Matisones, Ata Dekšņa un Lailas Atiķes gada laikā neviens iedzīvotājs uz oficiālo pieņemšanu nav pierakstīts.

Iedzīvotāji arī aktīvi izmantojuši iespēju izteikt savus ierosinājumus un ziņot par sev būtisko telefoniski – šogad uz domes "Informatīvo tālruni" 63425197 zvanīts 220 reizes. Visvairāk zvani bijuši par atsevišķu teritoriju sakopšanu un dažādiem labiekārtošanas darbiem.

Atgādinām, ka iedzīvotājiem iespēja piezvanīt uz "Informatīvā tālruņa" automātisko atbildētāju ir pieejama visu diennakti. Saņemtie zvani ar iedzīvotāju sūdzībām un priekšlikumiem tiek pārbaudīti un nodoti tālāk atbildīgajām instancēm, lai minētie trūkumi tiktu novērsti.

Tāpat iedzīvotājiem ir iespēja klātienē tikties ar domes amatpersonām, deputātiem un speciālistiem, piesakoties uz pieņemšanu. Oficiālās iedzīvotāju pieņemšanas tiek rīkotas reizi nedēļā. Informāciju par pieņemšanu laikiem var atrast Liepājas pašvaldības mājas lapā www.liepaja.lv, sadaļā "Apmeklētāju pieņemšanas centrs" (http://www.liepaja.lv/page/1075)