Alus darītava "Lāčplēsis" zīmola "Staburags" attīstībā šogad plāno investēt 100 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā. "Staburaga alu" ražo Liepājā.

"Staburags" alus sērijas pārdošanas rezultāti gada laikā kopš tā ražošanas sākšanas ir bijuši veiksmīgi, līdz ar to uzņēmums nolēmis paplašināt "Staburags" produkciju ar jaunu alu "Staburags Īpašais". Tā izgatavošanā izmantoti apiņi, kas audzēti ekoloģiskā saimniecībā un kas nesatur glutēnu. Jaunais alus tiek ražots stikla pudelēs un skārdenēs, un tas paplašina esošo sortimentu, kurā ietilpst "Staburags Gaišais", "Staburags Tumšais" un "Staburags Baltais alus".

Alus darītavas "Lāčplēsis" alus meistars Uldis Vērsis atzīmēja, ka bioloģiskie produkti kļūst populāri dažādās kategorijās, līdz ar to uzņēmums nolēma paplašināt zīmola "Staburags" alus sortimentu.

Alus, kvasa un iesala dzērienu biedrības "Alus brālības" valdes loceklis un zīmola "Baltic Beer Star" vadītājs Andrejs Šikors norādīja, ka Latvijā nav daudz alus darītavu, kuras izmanto bioloģiskajās saimniecībās audzētās izejvielas. "Alus ražošana no bioloģiski audzētām izejvielām kļūst arvien pieprasītāka, līdzīgi kā pieaug pieprasījums pēc ekoloģiskiem produktiem," atzīmēja Šikors.

"Staburaga alu" ražo Liepājā, "Lāčplēša alus darītavā", kas ietilpst SIA "Cido grupa".

"Cido grupa" dibināta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,117 miljoni eiro. "Cido grupa" 99,99% kapitāldaļu īpašniece ir Dānijas "Royal Unibrew". Uzņēmuma produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, kā arī minerālūdens, dzeramais ūdens un alus.

"Cido grupa" 2016.gadā strādāja ar 58,319 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 611 347 eiro apmērā, liecina informācija "Firmas.lv".