Jau 2016.gadā Tūrisma informācijas birojs uzsāka tūristu norāžu "inventarizāciju" ar mērķi izstrādāt jaunu izvietošanas koncepciju un atjaunot norādes.

Pērn beidzot pašvaldība nolēma, ka ir jāizsludina iepirkums tūrisma informācijas un norāžu zīmju izvietošanas koncepcijas un dizaina izstrādei, taču tas tika pārtraukts, jo pieteicās tikai viens pretendents – dizaina birojs "H2E", kura piedāvājums bija 78 990 eiro vērts. Par dārgu, nosprieda iepirkuma rīkotājs.

Kopš šī pārtraukuma ir pagājis gandrīz gads, taču atkārtots iepirkums joprojām nav izsludināts.

Kā portālam sacīja domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zita Lazdāne, "tagad projekts ir plānots vairākās kārtās".

"Šobrīd ir veikta navigācijas zīmju autobraucējiem, kājāmgājējiem un velobraucējiem sistēmas izpēte un stratēģiskā risinājuma izstrāde. Vārdu sakot, esam tagad piesaistījuši atsevišķus profesionāļus, kas izvērtē Liepājas navigācijas stratēģiskos risinājumus, tajā skaitā arī autobraucējiem, kājāmgājējiem, sabiedriskā transporta lietotājiem, pilsētas iedzīvotājiem, velo braucējiem un jūlija beigās zināsim nākamos soļus navigācijas sakārtošanai pilsētā, kas ir daudz plašāka tēma kā tikai brūnās zīmes," sacīja Lazdāne.

Portāls jau 2016.gadā rakstīja par kļūdainām zīmēm, kas maldina tūristus. 2017.gadā uzdevām jautājumu "Vai nākamsezon tūristus regulēs atjaunotas norādes?" Toreiz Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja (LRTIB) vadītāja Inta Šoriņa portālam sacīja, ka birojs ticis galā ar kritēriju noteikšanu tūrisma norādēm un to izvietošanai pilsētā. "Plāns mums ir un aprēķini arī ir," toreiz izteicās Šoriņa.

"Šobrīd domes Tūrisma komisijā apstiprinātas auto vadītāju ceļazīmju plāna izmaiņas, savukārt Komunālā pārvalde ir apzinājusi, ko tas izmaksātu, bet mums jātiek skaidrībā, kā tas vizuāli varētu izskatīties. [..] Runa ir par vairāk nekā simts stabiņiem, uz kuriem ir vairākas plāksnītes, tātad kopumā vairāki simti plāksnīšu," 2017.gadā skaidroja Šoriņa.

Tātad jau pirms diviem gadiem Tūrisma komisijā, ar uzņēmējiem un arī pilsētas vadības līmenī bija panākta vienošanās, "kuri ir tie objekti un kuri ne, uz kurieni vēlamies tūristus sūtīt," kā toreiz sacīja Šoriņa.