Liepājas SEZ pārvaldes administrācija no šīs nedēļas pāriet attālinātā darba režīmā, nodrošinot savu funkciju izpildi un sniedzot visus pakalpojumus attālināti – ar telefona un e-pasta starpniecību, informē Sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

Tas tiek darīts, lai ievērotu piesardzības pasākumus un atbildīgi izturētos pret vīrusa "Covid-19" izplatīšanos.

Liepājas SEZ pārvalde pagājušās nedēļas nogalē saņēmusi apstiprinājumu, ka diviem darbiniekiem laboratoriski konstatēts "Covid-19". Ievērojot Slimību profilakses un kontroles centra rekomendācijas, lai mazinātu vīrusa izplatību, arī citiem administrācijas darbiniekiem noteikts pašizolācijas režīms, apzinātas saslimušo darbinieku kontaktpersonas, kas bijušas tiešā saskarsmē, un darbiniekiem tiek veikti laboratoriski testi, kā arī citi nepieciešamie drošības pasākumi.

Turpmākās divas nedēļas Liepājas SEZ pārvaldes administrācijas darbinieki neatradīsies uz vietas darbā, bet ievēros pašizolāciju un būs sasniedzami attālināti darba laikā no pulksten 8 līdz 16.30, komunikāciju pārvirzot uz e-pastiem un mobilajiem tālruņiem.

Liepājas SEZ pārvaldes Kapteiņa dienests un Tehniskais dienests arī  turpmāk, ievērojot visus drošības pasākumus, strādās kā ierasts diennakts režīmā, lai nodrošinātu sniegto pakalpojumu nepārtrauktību.