Tūristu plūsmas aktivizēšanai ziemā Liepājā no 1.decembra līdz 2.februārim tiek rīkots Ziemas festivāls, kas apkopos pilsētā notiekošos kultūras, sporta un izklaides pasākumus.

Tas pilsētas tūrisms mērķa tirgos tiks virzīts kā vienots produkts, intervijā "Rietumu Radio" pastāstīja Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja projektu un mārketinga speciāliste Zane Gaile, raksta LETA.

Tradicionāli ziemā tūristu skaits pilsētā ir mazāks nekā vasarā, taču kultūras dzīve joprojām ir ļoti aktīva, stāstīja Gaile. "Paliekot visus pasākumus zem vienas cepures, mēs šos pasākumus rādām skaļāk un plašāk un kā vienotu produktu varam reklamēt citās Latvijas pilsētās un arī ārvalstīs," sacīja Gaile, norādot, ka svarīgākais ārvalstu tirgus ziemā Liepājai būs Lietuva, kas atrodas salīdzinoši tuvāk.

Ziemā Liepāja pazīstama kā viena no visskaistāk greznotajām pilsētām, un cilvēki brauc izbaudīt Ziemassvētku noskaņu, ko sniedz pilsētas vizuālais noformējums.

Vasarā tūristu ģeogrāfija ir daudz plašāka, un pilsētā arvien biežāk ierodas tūristi no Krievijas, kuri izvēlas vienā vietā pavadīt visu atvaļinājumu - trīs un pat četras nedēļas. "Ģimenēm ar bērniem kvalitatīva atvaļinājuma pavadīšana nozīmē svaigu gaisu, klusumu, kvalitatīvu pārtiku un izklaides iespējas bērniem," sacīja Gaile. Tāpat ierodas tūristi no Vācijas, Amerikas, Austrālijas un citām valstīm.

Kā norādīja Gaile, uzņēmēji arvien biežāk sadarbojas savā starpā, lai mudinātu cilvēkus pilsētā uzturēties ilgāku laiku. Piemēram, Liepājas teātris veido kopīgu piedāvājuma paketi ar viesnīcām, paredzot arī atlaides, tāpat pagājušajā nedēļas nogalē vairāki desmiti uzņēmumu vienojās akcijā "Liepājas izpārdošana".