Irliepaja.lv redakcijā vērsās kāds sašutis liepājnieks, kurš dod priekšroku maksājumiem ar "Mobilly", un, norēķinoties par braucienu ar "Baltic Taxi" saskāries ar neizpratni.

"Tā ir gandrīz katru reizi – taksometru vadītāji nelabprāt pieņem maksājumu ar "Mobilly". Viens mani pēc tam divas dienas vajāja, jo brigadieris prasot, kur ir nauda. Man radies priekšstats, ka taksometru vadītāji vispār nezina, kas tas "Mobilly" tāds ir."

Sazinoties ar "Mobilly", portāls noskaidroja, ka liepājnieks tik tiešām vairākkārt par braucienu taksometrā maksājis, izmantojot "Mobilly" aplikāciju. Tāpat noskaidrojām, ka maksājums tūlīt pat nonācis pie "Baltic Taxi".

Tas nozīmē, ka ne taksometra vadītājiem, ne viņu uzņēmumam nebūtu pamata žēloties vai nepieņemt maksājumu ar "Mobilly".

"Varbūt man vērts meklēt citu taksometra kompāniju?" – jautā neveiksmīgais taksometra pakalpojumu izmantotājs.

Par "Mobilly"
"Mobilly" ir norēķinu sistēma, kas mobilo telefonu lietotājiem ļauj veikt un saņemt maksājumus ar savu telefonu visur tur, kur ir pieejami mobilie sakari.

"Mobilly" piedāvā apmaksāt autostāvvietas, iebraukšanas maksu Jūrmalā, taksometru pakalpojumus, pasta sūtījumus, iegādāties vilcienu un autobusu biļetes, apmaksāt ēdienu piegādi, papildināt LMT un Bite kartes, iegādāties Lattelecom virszemes TV kodus, ziedot, kā arī norēķināties par citām precēm un pakalpojumiem.