Kurzemes Biznesa inkubatora (KBI) uzņēmums "PhoneAD" izveidojis mobilo telefonu aplikāciju, kas viedtālruņa lietošanu visai drīz pārvērtīs no izdevumiem uz ienākumiem.

Uzņēmums radījis inovatīvu un globālu produktu, kurš sola neizbēgamu evolūciju reklāmas un mobilo aplikāciju tirgū, informē KBI projektu vadītāja Rolita Vaidila.

Aplikācija, kuras nosaukums arī ir "PhoneAD", patreiz pieejama uz "Android" tālruņiem (drīz arī uz "Apple" ierīcēm). Aplikācijas lietotājs saņems labākos piedāvājumus sev interesējošām precēm un pakalpojumiem, kā arī atlaižu kuponus, digitālās biļetes un citus izdevīgus piedāvājumus.

Viena no būtiskajām atšķirībām no tradicionālajām reklāmas plūsmām ir tā, ka katrs telefona īpašnieks par katru redzēto reklāmu saņems atlīdzību, kuru tas varēs pārskaitīt uz savu kontu vai arī uzkrāto summu ziedot labdarībai.
Aplikācija izstrādāta tā, lai lietotājs  nesaņemtu sev nevēlamu reklāmu, bet gan tikai to sfēru piedāvājumus, kuras pats ir izvēlējies. Tātad jebkura reklāmdevēja piedāvātā  informācija būs gaidīta un noderīga. Aplikācijas, kurā šobrīd investēti aptuveni 50 000 eiro, izstrādātāji uzsver, ka viņi  šajā gadījumā izvairās no vārda "reklāma", droši aizstājot to ar vārdu "informācija".

Pirms uzsākt projektu, vairāki mēneši pagāja aplikāciju un reklāmas tirgus izpētē. Kad visi plusi un mīnusi tika salikti pa plauktiņiem, sākās darbs pie beta versijas izstrādes. Pēc tās, kā jau vērienīgos un sarežģītos projektos, "PhoneAD" veica pamatīgu testēšanu un atkļūdošanu, lai šobrīd paziņotu, ka aplikācija ir gatava komerciālai lietošanai.

"PhoneAD" veidotāji savā produktā saskata lielu globālas lietošanas potenciālu, tādēļ aplikācija šobrīd ir lejuplādējama jebkuras valsts "Android" viedtālruņa īpašniekam.

"PhoneAD" lietotāji jau atrodas vairāk kā desmit valstīs, un ar katru dienu interesentu skaits pieaug. Palielinās arī reklāmdevēju interese. Tiem liels pluss ir precīza auditorijas segmentācija, kurā redzams sadalījums pa dzimumu, vecumu, interesēm utt., kā arī ir iegūstama plaša statistika un atskaites par reklāmas kampaņu.

"PhoneAD" piedāvā vairākus veidus, kā reklāma redzama mobilajā telefonā. Lietotājs var izvēlēties, vai informācija būs apskatāma zvana laikā, pēc telefona atbloķēšanas, vai arī fona attēla vietā. Aktīvās reklāmas paliek arī aplikācijas vēsturē. Svarīgi, ka "PhoneAD" reklāma netraucē telefona lietošanu un nemaina lietotāja paradumus.

Katram aplikācijas lietotājam ir arī iespēja uzaicināt savus draugus lejuplādēt aplikāciju. Tā ir ne tikai informēšana par šo noderīgu mobilo programmu, bet arī nelielas naudas iegūšana no katras reklāmas, ko redzēs draugi.  
Par mobilās reklāmas priekšrocībām jau daudz ir rakstīts, un tās nemainīgie galvenie plusi ir klienta sasniedzamība un ļoti liels klikšķu īpatsvars. Kā uzsver "PhoneAD" radošā komanda, šīs aplikācijas izstrādē uzsvars nav likts uz naudas pelnīšanu, bet gan reklāmas labā vārda atgūšanu, jo šobrīd daudzi to jau uzskata par sava veida spamu. "PhoneAD" ir izstrādājis striktu reklāmas atrādes politiku, kura paredz, ka lietotājs saņems reklāmu, kas ir balstīta uz lietotāja interesēm, kuras pats ir atzīmējis aplikācijā. Tādējādi aplikācija nebūs kaitinoša un garlaicīga. Tieši pretēji – noderīga un konstantus ienākumus ģenerējoša.

Liepājas uzņēmums "PhoneAD" dibināts pagājuša gada rudenī un apvienojis pieredzējušus IT un mārketinga jomas speciālistus – Edgaru Laipnieku, Sindiju Eizengraudinu un Martinu Navicki.

Vairāk:
www.phonead.fm
Facebook: https://www.facebook.com/phonead
Twitter: https://www.twitter.com/phoneadfm
Draugiem: https://www.draugiem.lv/phoneadfm/
Google play store:
https://play.google.com/store/apps/details?id=fm.phonead