Publicitātes foto


Pirmdien, 22. janvārī, līdzšinējā Liepājas drukas studija "Incopy" svin desmit gadu jubileju un kļūst par reklāmas aģentūru, būtiski papildinot sniegto pakalpojumu klāstu esošajiem un potenciālajiem klientiem, informē uzņēmuma valdes locekle Karīna Malnača.

Reklāmas aģentūra "Incopy" turpinās nodrošināt drukas pakalpojumus, lielformāta druku, dizaina izstrādi, digitālo reklāmas izstrādi, veidot uzņēmuma profilus sociālajos tīklos, kā arī piedāvās izgatavot personalizētus logotipus, prezentreklāmas materiālus un sniegs uzņēmumiem nepieciešamo atbalstu dažādu reklāmas un mārketinga ideju realizēšanā.

"2014. gada 22. janvārī uzņēmēji Atis Ķīnasts un Raivis Ekšteins atvēra pirmo drukātavu Liepājā ar nosaukumu "Incopy", kas piedāvāja nokopēt un izdrukāt diplomdarbus studentiem. Sniegto pakalpojumu klāsts ar laiku pakāpeniski tika papildināts ar reklāmas materiālu izstrādi, sākot no dizaina līdz realizācijai. Tika aplīmētas automašīnas, skatlogi, kā arī tika saņemti pieprasījumi veikt dažādu reklāmas materiālu montāžas darbus, piemēram, piestiprināt reklāmas bannerus uz fasādēm, uzražot gaismas reklāmas utml.," par uzņēmuma pirmsākumiem stāsta "Incopy" valdes locekle Karīna Malnača.  

Sākotnēji uzņēmumā darbojās divi valdes locekļi un viena darbiniece - Paula Nazarova, kas šobrīd pilda ražošanas vadītājas pienākumus.  Savukārt kopš 2021. gada uzņēmuma vadībā ir notikušas izmaiņas un Raivja Ekšteina vietā uzņēmuma valdē sāka strādāt Karīna Malnača, kurai ir vairāku gadu pieredze reklāmā un mārketingā.

Šo gadu laikā uzņēmumam ir audzis ne tikai darbinieku skaits, bet arī klientu loks, kā rezultātā palielinājies arī uzņēmuma apgrozījums. Šobrīd "Incopy" strādā septiņi reklāmas nozares profesionāļi, taču nereti komanda tiek papildināta, pieaicinot nepieciešamo jomu speciālistus, kā arī nodrošinot prakses vietas topošajiem reklāmas jomas speciālistiem.

"Mēs esam kā ārštata mārketinga departaments uzņēmumiem, kuriem pašiem nav savs reklāmas speciālists. Ar mums var sazināties ikviens klients, ja tam ir nepieciešama konsultācija un idejas mārketinga jomā. Kopīgi izrunāsim ieceres un dalīsimies savā pieredzē, lai rezultāts būtu maksimāli efektīvs," papildina Karīna Malnača.