Elektrokartingu ražošanas paplašināšanai uzņēmums "Blue Shock Race" piesaistījis 100 000 eiro investīcijas un vienlaikus atvēris publiskā finansējuma kapaņu vietnē "Fundwise.me".

Kā informē uzņēmuma vadītājs Artis Daugins, vietnē "Fundwise.me" dažās dienās jau piesaistīts vairāk nekā 50 000 eiro. Savukārt  vēl 100 000 eiro ieguldījis uzņēmējs, bijušais kartingu braucējs Aigars Zviedris. Pēc finansējuma piesaistes kampaņas pabeigšanas "Blue Shock Race" plāno izveidot 2 – 3 jaunas darba vietas tuvāko mēnešu laikā.

Kā ziņo Daugins, "Blue Shock Race" pēdējo trīs gadu laikā ir investējis daudz enerģijas un līdzekļus, lai izstrādātu vienus no konkurētspējīgakajiem elektrokartingiem nomai un sportam.

21.novebrī prezentējot kartingus Igaunijā, leģendārais Igaunijas autobraucējs Stens Pentus savā Facebook profilā "Blue Shock Race" elektrokartingu nosaucis par iespējamo Latvijas kartingu "Teslu". Pentus atzīst, ka viņš ir braucis ar daudz dažādiem elektrokartimgiem, bet "Blue Shock Race" ir pārspējis visas cerības visos rādītājos – jaudā, svarā, dinamikā, nobraukuma distancē, vadāmībā. Sajūta kā profesionālā sacīkšu kartingā, tikai bez trokšņa un dūmiem.

Šogad Latvija kļuva par pirmo valsti pasaulē ar nacionālo elektrokartingu čempionātu, kas tika izveidots kopā ar partneriem Latvijas Mobilais Telefons, "LMT Autosporta akadēmiju", "Samsung", Latvijas Automobīļa federāciju u.c. . Projektā tika iesaistītas 10 tehniskās skolas no visas Latvijas, kuras startēja čempionātā cīnoties par pirmo Latvijas Elektrokartingu čempionāta titulu.

Šobrīd "Blue Shock Race" saņem ievērojamus pasūtijumus no ārvalstīm. Lai spētu tos realizēt, sagatavot visu saistīto sertifikāciju un licences katram reģionam, uzņēmums piesaista papildus investīcijas. Pēc pārrunām ar Igaunijas "Fundwise" tika nolemts, ka 300 000 eiro investīciju kampaņu realizēs "Fundwise", ļaujot jebkuram kļūt par "Blue Shock Race" investoru. Tāpēc uzņēmums turpmākās 20 dienas aicina visus interesentus iepazīties ar uzņēmuma mērķiem, vīziju, biznesa plānu un protams pēc savas pārliecības veikt investīciju, tādējādi ļaujot uzņēmumam paplašināt ražošanu un iekarot eksporta tirgus.

Investēt var jebkurš no jebkuras valstis ar bankas maksājumu caur www.fundwise.me. Kad kampaņa tiks noslēgta, investori proporcionāli savam ieguldījumam saņems apliecinājumu par piederošajām uzņēmuma daļām, kas tālāk ļaus no tām gūt paradzētos labumus. Katru aicināts izvērtēt "Blue Shock Race" biznesa plānu un saskaņā ar savu redzējumu investēt.

Uzņēmums darbību uzsāka 2015.gada sākumā sākot izstrādāt pirmos prototipa elektro kartingus. 2015.gada beigās jau tika atvērta pirmā elektrokartingu halle tirdzniecības centrā "Rīga Plaza". 2016.gada vasarā uzņēmuma komanda izveidoja Liepājas kartingu halli, kas ir kļuvusi par vienu no Liepājas top ameklējuma objektiem pēdējo 2,5 gadu laikā. Tajā arī izveidota Liepājas kartingu skola, kur jau pirmie sportisti startē Latvijas kartingu čempionātā.

2017.gada vasarā "Blue Shock Race" pārdeva savu pirmo halli "Rīga Plaza" un realizēja jaunu projektu ar ārvalstu partneriem "Bērnu Pasaulē" (pašā Rīgas centrā) izveidojot modernāko elektrokartingu halli Baltijā.

2017.gada izskaņā uzņēmus eksportē pirmos elektrokartingus ārpus Latvijas, tādējādi ierakstot jaunu lapaspusi Latvijas elektrokartingu eksporta vēsturē.

2018.gada  pavasarī uzņēmums pārdeva Rīgas halles piederošās daļas, lai kopā ar LMT, "Samsung", LMT Autosporta akadēmiju un Latvijas Automobīļu Federāciju realizētu pasaulē pirmo nacionālo elektrokartingu čempionātu, tādējādi ierakstot Latvijas vārdu pasaules vēstures grāmatās. Kopā sacensībām tika sagatavoti vairāk nekā desmit elektrokartingi un iesaistītas desmit tehniskās skolas no visas Latvijas. 1.maijā leģendārajā Kandavas kartingu trasē kopā ar satiksmes ministur Uldi Auguli, pirms tam saņemot personīgas uzslavas no Pasaules Autosporta federācijas prezidenta Žana Toda, tika dots starts pasaulē pirmajam nacionālajam elektrokartingu čempionātam.

2018.gada septembrī tika noslēgti čempionāta visi seši posmi. Par uzvarētāju kļuva Saldus BJC komandas pārstāvis Ričards Irbe.