Pēc tam, kad Autotransporta direkcija paziņoja, ka 1. augustā reģionālo pārvadājumu maršrutu tīkla daļā "Liepāja" stājies spēkā jaunais līgums ar AS "Liepājas autobusu parks", un tas būs spēkā turpmākos desmit gadus, portāls irliepaja.lv jautāja Autobusu parka izpilddirektoram, valdes loceklim Mārim Ārbergam, kā uzņēmums nodrošinās sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem, kuru vidējais vecums desmit gadu periodā ir 5,49 gadi, kā tas paredzēts noslēgtajā līgumā.
"Uzsākot līguma izpildi, AS "Liepājas autobusu parks" izpildījis visas līguma prasības attiecībā uz autobusu kvalitāti, tostarp autobusu parka vidējo vecumu katrā līguma darbības gadā.
Uz līgumu uzsākšanas brīdi esam iegādājušies virkni "Mercedes Benz Intouro" markas autobusus, kuri darbināmi ar dīzeļa dzinēju un kuru lielākā daļa ir aprīkota personu ar kustību traucējumiem pārvadāšanai.
Tāpat esam iegādājušies "Mercedes Benz Sprinter" mikroautobusus, kuri darbināmi ar dīzeļadzinēju, un "Mercedes Benz OPP" mikroautobusus, kuri darbināmi ar elektrodzinēju.
Kopā pārvadājumu veikšanai jeb līguma izpildei uzņēmumā iesaistīti 69 (tostarp rezerves) dažādas ietilpības un dažāda vecuma autobusi.
AS "Liepājas autobusu parks" minētā līguma izpildes laikā neplāno iegādāties autobusus, kuri darbināmi ar elektrodzinēju vai kuri kā degvielas veidu izmanto ūdeņradi.
Autobusu parka vidējais vecums katrā līguma gadā ir atšķirīgs. Līguma izpildes pirmajā gadā tas nepārsniegs trīs gadus. Savukārt līguma izpildes pēdējos gados tas pārsniegs septiņus gadus.
Vērtējot autobusu parka vidējo vecumu desmit gadu periodā, var rasties atšķirīgs priekšstats, salīdzinot ar vidējā vecuma vērtējumu katrā līguma darbības gadā".
Līdz šim arī Liepājas pašvaldībai AS "Liepājas autobusu parks" piederēja 34,85% akciju. Taču janvārī deputāti pieņēma lēmumu izbeigt pašvaldības līdzdalību akciju sabiedrībā "Liepājas autobusu parks", veicot atsavināšanas (pārdošanas) procesu pašvaldībai piederošajām 218 650 kapitāla daļām (akcijām).
0
0