Lai uzlabotu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un veicinātu tramvaja kā sabiedriskā transporta veida attīstību Liepājā, uzņēmums SIA "Liepājas tramvajs" veic liepājnieku aptauju, kurā liepājnieki aicināti izteikt viedokli gan par tramvaju tīrību un vadītāju pieklājību, gan kursēšanas grafiku un ērtībām, gan citiem aspektiem, informē SIA "Liepājas tramvajs" sabiedrisko attiecību vadītājs Andrejs Rjabcevs.

Aptaujas anketu ikvienam liepājniekam līdz 18.decembrim ir iespējams aizpildīt uzņēmuma mājaslapā internetā www.liepajas-tramvajs.lv sadaļā "Aktualitātes" vai apmeklējot saiti https://ej.uz/TramvajaAptauja. Kopumā tajā iekļauti desmit jautājumi par dažādām ar tramvaja pakalpojuma nodrošināšanu saistītām tēmām – tramvaju ērtībām, vadītāju saskarsmi, pārvadājumu kvalitāti, kā arī pašu uzņēmumu.

Aptaujā aicināti piedalīties gan regulārie pasažieri, kas tramvaju izmanto savās ikdienas gaitās, gan arī liepājnieki, kuri ar tramvaju brauc vien dažas reizes gadā vai pat retāk.

"Mēs šo aptauju uzlūkojam kā lielisku iespēju ieklausīties liepājniekos un īpaši tramvaja pasažieros, lai labāk saprastu, ar ko liepājnieki ir vairāk apmierināti tramvaju kustībā, un kas ir grūtības vai izaicinājumi, kurus vēl nepieciešams uzlabot. Mums ir svarīgi dzirdēt atsauksmes gan par to, vai tramvaja salonos ir pietiekami tīrs un vadītāji pieklājīgi, gan par braukšanas ērtumu, kursēšanas saraksta piemērotību un tamlīdzīgiem jautājumiem," skaidro uzņēmuma "Liepājas tramvajs" pārstāvis Andrejs Rjabcevs.

Aptauja ir anonīma un sniegtās atbildes tiks izmantotas tikai apkopotā veidā uzņēmuma darbības pilnveidošanai.