Aktīvajā tūrisma sezonā Liepājas pilsētas tramvaju iecienījuši arī pilsētas viesi, kas to izmanto kā transporta veidu pilsētas iepazīšanai, aģentūrai LETA norādīja SIA "Liepājas tramvajs" sabiedrisko attiecību vadītājs Andrejs Rjabcevs.

Viņš pauda, ka tramvaja līnija sniedzas no Jaunliepājas mikrorajona, kas vēsturiski bijis rūpniecisks rajons ar raksturīgu strādnieku apbūvi, cauri pilsētas vēsturiskajam centram ar jūgendstila namiem un aizsniedzas tagad jau līdz Ezerkrastam, kur vērojama pagājušā gadsimta septiņdesmito un astoņdesmito gadu apbūve.

"Līdz ar to vienā tramvaja braucienā iespējams iepazīt, kā veidojusies pilsēta dažādos laika posmos," pauda Rjabcevs.

Ar Eiropas Savienības līdzfinansējumu Liepājas ielās pakāpeniski parādās jauni un videi draudzīgi zemās grīdas tramvaju vagoni. Seši zemās jaunie vagoni jau kursē Liepājas ielās, bet drīzumā no Horvātijas rūpnīcas ieradīsies septītais tramvaja vagons.

Kopumā Liepājai plānoti 14 jaunās paaudzes tramvaji, kas pakāpeniski nomainīs līdz šim 40 un vairāk gadus ekspluatētos vagonus.

Kā liecina informācija "Firmas.lv", "Liepājas tramvajs" pērn strādāja ar 1,868 miljonu eiro apgrozījumu un 218 428 eiro zaudējumiem. Uzņēmums reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 4,829 miljoni eiro. Kompānija pieder Liepājas pilsētas pašvaldībai.