Pulcējot 190 dalībniekus un vairāk nekā desmit tūkstošus apmeklētāju, veiksmīgi aizvadīts Biznesa un karjeras iespēju festivāls "Uzņēmēju dienas Kurzemē 2019".
Festivāls "Uzņēmēju dienas Kurzemē 2019" norisinājās 22. un 23.martā Liepājas Olimpiskajā centrā ar mērķi popularizēt vietējos uzņēmumus un veicināt uzņēmējdarbības vides attīstību reģionā. "Uzņēmēju dienas Kurzemē 2019" tiek rīkotas sadarbībā ar Liepājas pilsētas domi, Liepājas SEZ un AS "Citadele banka".
Festivāla dienas pēc tematikas un mērķauditorijas bija sadalītas divās daļās, kur pirmā diena tika veltīta biznesa un karjeras iespējām, savukārt otrā diena bija orientēta uz plašo apmeklētāju interesēm, piedāvājot dažādas kultūras, modes un izklaides šovu aktivitātes, informē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Rūta Grikmane.
Abas pasākuma dienas Liepājas Olimpiskajā centrā uzņēmējiem un iedzīvotājiem bija iespēja iepazīties ar plašo dalībnieku piedāvājumu, kuri pārstāvēja gan ražošanas, gan tirdzniecības, gan pakalpojumu sniegšanas jomas. Festivāla ietvaros tika organizēti semināri jauniešiem, kuros bija iespēja uzzināt aktuālākās tendences mūsdienu darba tirgū un darba devēju prasības jaunajiem speciālistiem.
Savukārt, dalībnieki tika vērtēti piecās speciālbalvu nominācijās: par aktīvāko pārdošanas komandu tika atzīts biedrības "Zaļo un Viedo Tehnoloģiju Klasteris" apvienotais dalībnieku stends, ekstravagantākā dalībnieka nomināciju ieguva "Vides apsaimniekošana", ģimenei draudzīgāko stendu bija izveidojis zīmols "Wooly Organic", labākās reklāmas atzinību izpelnījās mārketinga projektu aģentūra "Fortius", un inovatīvākā dalībnieka balvu saņēma "Magnetic Latvia" Biznesa inkubatoru uzņēmēju kolektīvs.
Pirmajā dienā norisinājās arī biznesa forums "Tehnoloģijas biznesā – izaicinājumi, ekspektācijas un to nepieciešamība", kur virstēma bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju lietošanas prasme dažādās dzīves jomās, kas ieņem arvien lielāku lomu visos procesos. Pasākumā uzstājās pārstāvji no Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas, AS Citadele banka, "ELKO EP Baltic", "TestDevLab", "Waffel MeetUp", "Guru Academy" un citi. Eksperti diskutēja par to, ka Latvijas nākotnes izaicinājums ir nepietiekams darbaspēks, cilvēku spēja reaģēt uz darba tirgus pieprasījumu, kā arī par tehnoloģiju klātesamību un nozīmi mūsdienu procesos, tostarp automatizācijas procesiem, kas palīdz ietaupīt.
Pasākumu ieskandināja arī kultūras programma, kur atklāšanā uzstājās Liepājas bērnu un jauniešu centra kora "Reverberācija" solistu grupa ar vadītāju Andri Mockus. Otrajā pasākumā dienā ar skanīgām dziesmām uzstājās Liepājas aktrišu folkloras apvienība "Atštaukas", vokālais ansamblis "Šokolāde" un postfolka apvienība "Saule i tuvāk", raitu dejas soli rādīja vidējās paaudzes deju kolektīvs "Vaduguns" un mūsdienu deju studija "Rotaļa". Visiem interesentiem bija iespēja vērot jaunākās, izsmalcinātākās kolekcijas no zīmoliem "Epifania", "Katrīnas Modes Nams", PIKC Liepājas Valsts tehnikuma un Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas radītos ekstraordināros tērpus. Kolekcijas demonstrēja Liepājas Modes un Mākslas Studijas modeles. Klātesošos iepriecināja arī bērnu zīmola "Twinkle Twinkle LV" modes skate, ko demonstrēja modeļu aģentūra „Mazās zvaigznes", kā arī "DarKy’s Dance School" un BMX paraugdemonstrējumi. Savukārt Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes zinātkāres centra "ZINOO" radošās darbnīcas festivāla mazajiem apmeklētājiem radīja neviltotu interesi meklēt atbildes, izprast tās un baudīt izziņas prieku.
Pasākuma laikā tapa kafejnīcas "Ganību māja" prasmīgo konditoru meistardarbs – "Uzņēmēju dienas Kurzemē 2019" torte, ko bija iespēja nobaudīt gan dalībniekiem, gan apmeklētājiem.