Liepājā līdz koncertzāles atklāšanai jānodrošina izcils pilsētas mārketings jaunas publikas piesaistīšanai, vēsta "Dienas Bizness".

Pilsētas dome vēl ir samērā piesardzīga un konservatīva mārketingā, taču koncertu organizatori jau pavisam drīz, tiklīdz būs skaidrs valsts piešķirtā finansējuma apjoms, sāks tirgot biļetes uz grandioziem pasākumiem, kuri notiks pēc ''Lielā dzintara'' atklāšanas – 2016. gadā.

Pēc Liepājas tūrisma uzņēmēju iniciatīvas tiek domāts par ''Lielā dzintara'' kā zīmola grafisko izveidi, lai to popularizētu arī, piemēram, viesnīcu informācijas lapās internetā, tūrisma bukletos, padarītu to par pilsētas simbolikas sastāvdaļu.

Paralēli koncertzāles būvniecībai tiek izstrādāti arī pilsētas infrastruktūras pilnveidošanas projekti, tiks veicināta apkārtējo namu fasāžu sakārtošana, risinātas autostāvvietu problēmas, lai radītu atbilstošu pilsētas centra tēlu.