Baltijā vadošais sieviešu veļas ražotājs "Lauma Lingerie" pērn atkal ir nostiprinājis savas līdera pozīcijas nozarē, lieicina iesniegtais pārskats par 2013.gadu.
Akciju sabiedrības apgrozījums 2013.gadā sasniedza 7,2 miljonus Latvijas latu, kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012.gadā. Apgrozījuma pieaugums bija vērojams visos galvenajos zīmola noieta tirgos. Tādejādi A/S "Lauma Lingerie" kopējā peļņa 2013.gadā bija 700 955 latu, kas vairakas reizes parsniedz iepriekšējā gada rezultātu, kad veļas ražotāja peļņa bija 185 700 latu.
Sieviešu veļas ražotājs ar Liepājas leģendāro kvalitātes tradīciju mantojumu 2013.gadā veiksmīgi atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus visā pasaulē, t.s. divus no tiem Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā, palielinot uzņēmuma apgrozījumu par 25,6 %, salīdzinājumā ar 2012.gadu un saglabājot zīmolu "Lauma Lingerie" un "Laumelle" līdera pozīcijas nozarē. 2013.gada nogalē "Lauma Lingerie" kopējais franšīzes veikalu skaits sasniedza jau 50, un šie veikali darbojas astoņās pasaules valstīs - Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā. Akciju sabiedrība savā attīstībā (jaunu iekārtu iegādē un franšīzes veikalu atvēršanā) ieguldīja 166 585 LVL.
Linda Matisone, "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja: "Manuprāt, apgrozījuma pieaugums veļas ražošanas nozarē ir audzis visstraujāk ne tikai Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs kopumā. Mūsu panākumu atslēga ir lieliska profesionāļu komanda, veiksmīga franšīzes attīstība un dizaineru radītās kolekcijas, kas ne tikai atbilst pasaules modes tendencēm, bet arī nosaka veļas gaumi pārdošanās tirgos. Vienmēr esam iepriecinājuši mūsu iepircējus, turklāt pēdējās sezonās mūsu produkcija ir tikusi atzīta par īpaši inovatīvu un sievietei draudzīgu."
Zīmolu "Lauma Lingerie" un "Laumelle" produkcijas cienītāju netrūkst ne Latvijā, ne arī citur pasaulē, par ko liecina 2013.gadā saņemtais "The Red Jacket" apbalvojums, ierindojot Liepājas uzņēmumu 25 Latvijā vadošo eksportētājuzņēmumu topā. "Arī 2014.gadā turpināsim uzņēmuma ekspansiju ne tikai atverot jaunas veikalus ārzemes, bet arī attīstot abus zīmolus pašmāju tirgū," ar uzņēmuma nākotnes plāniem dalās L. Matisone.
"Lauma Lingerie veļas modeļu piedāvājums strauji paplašinās, pielāgojoties modernas sievietes vajadzībām. Veikalos jau šobrīd ir nopērkamas miega maskas, cimdiņi, halāti un bodiji. Mūsdienu sievietei ir arī svarīgi izvēlēties sev piemērotu biksīšu augstumu, kas ļauj izskatīties nevainojami un justies ērti jebkurā situācijā un ar jebkāda veida virsdrēbēm, nekompromitējot ārējo izskatu un stilu," informē "Lauma Lingerie" produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.