Nupat aģentūra LETA ziņoja, ka Rīgā, tirdzniecības centrā "Domina Shopping", atklāts Latvijā trešais ēdināšanas tīkla "Kentucky Fried Chicken" (KFC) restorāns. Turklāt KFC franšīzes īpašnieki, Igaunijas uzņēmums "Apollo Group" jau tuvāko gadu laikā plāno restorānu skaitu galvaspilsētā trīskāršot.


Vai populārais vistas gaļas ātro uzkodu restorāns varētu ienākt arī Liepājā? Portāls irliepaja.lv  jautāja Daigai Zīmelei, KFC sabiedrisko attiecību konsultantei.


"Tuvākajā laikā jaunus KFC restorānus plānots atvērt tikai Rīgā, taču zinām, ka uzņēmuma vadībai ir plāns ar laiku attīstīties arī ārpus galvaspilsētas, tāpēc restorāns Liepājā varētu būtu reāls variants. Tiklīdz zināsim kaut ko vairāk, noteikti informēsim arī vietējos medijus," atbildēja Zīmele.


"Visi Latvijā atvērtie KFC restorāni ir daļa no uzņēmuma tālākās attīstības stratēģijas Baltijā, kas paredz ķēdes paplašināšanu līdz 20 jauniem restorāniem jau tuvāko trīs gadu laikā," iepriekš izteicies KFC valdes loceklis Mauri Dorbeks.


Pērnā "Apollo Group" panāca vienošanos par restorānu "KFC" iegādi Latvijā un Lietuvā no Lietuvas uzņēmuma "Cibus Group". Abas kompānijas arī parakstījušas franšīzes un Baltijas attīstības līgumu.


"Apollo Group" pieder grāmatnīcas "Apollo", kinoteātri "Apollo", filmu izplatīšanas kompānija "Baltic Film Distribution", sulu bāri "Blender", saldējuma kafejnīcas "IceCafe" un restorāni "O'Learys".


"Apollo" Group" 55% akciju pieder Margusa Linnamē kompānijai "UP Invest", bet 45% akciju – Ivara Vendelina uzņēmumam "Sandbach". "UP Invest" pieder plašs uzņēmumu portfelis, tostarp informācijas aģentūras LETA Latvijā, BNS Igaunijā un Lietuvā, kā arī Latvijas portāls "TvNet".


Uzziņa
"KFC", "Yum! Brands" meitas uzņēmums, ir pasaules mēroga restorānu zīmols ar bagātīgu, gadu desmitiem ilgu panākumu un inovāciju vēsturi. Plašu popularitāti guvušā uzņēmuma stāsts aizsākās ar vienu pavāru, pulkvedi Harlandu Sanderu, kurš pirms vairāk nekā 75 gadiem izveidoja ideālo vistas recepti, ko papildināja slepenu garšvielu saraksts. Šodien globālais uzņēmums joprojām seko viņa nepārspējamajai panākumu formulai, ko meistarīgi pavāri pašu spēkiem īsteno vairāk nekā 23 000 restorānos 140 valstīs visā pasaulē, tostarp arī trīs restorānos Rīgā.