Ar izpētes posma rezumējuma sanāksmēm aizvadītajā nedēļā noslēdzās pirmais no četriem Liepājas pašvaldības mārketinga un komunikācijas stratēģijas izveides posmiem – izpēte.

Pirms šīm divām sanaksmēm domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa sadarbībā ar aģentūras "Weekend" stratēģisko direktoru Edgaru Pētersonu bija organizējusi intervijas ar pašvaldības darbiniekiem; NVO un sabiedrības pārstāvjiem, kopumā aptuveni 50 cilvēkiem. Tāpat tika analizēti vēsturiskās komunikācijas, dizaina, produktu pārdošanas un mārketinga materiāli; publiski pieejamā pētījumu un nozares informācija; auditorijas; konkurentu komunikācijas dizaina, produktu un mārketinga materiāli; pētīts pilsētas mārketinga organizācijas modelis.

Šobrīd sācies 2. posms – zīmola platformas izveide: vīzijas, zīmola solījuma, pozicionējuma, personības definēšana. Tā gaitā notika un notiks izpētes posma secinājumu prezentācija, darba sesija par zīmola platformu un izpētes posma secinājumiem, zīmola platformas  formulēšana, portālu informēja domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga vadītāja Zita Lazdāne.

Stratēģojas izstrādes trešajā posmā plānota mārketinga plāna izstrāde – mārketinga mērķu definēšana zīmolam, nodaļām, iestādēm un pilsētas funkcijām; mērķauditoriju izvēle katram no mērķiem; racionālo un emocionālo argumentu, vērtību, piedāvājuma izstrāde katrai mērķauditorijai; darba sesijas par mārketinga idejām un mārketinga plāna uzmetuma prezentācija; mārketinga  un komunikācijas plāna izstrāde 2017. (gada otra puse) /2018. gadam; sociālo mediju un digitālo kanālu stratēģija un laika plāns 2017. (gada otra puse)/2018. gadam.

Ceturtais posms būs stratēģijas ieviešana.

Pēc laika grafika ir plānots stratēģiju pabeigt 2017. gada pavasarī.