Lai nodrošinātu epidemioloģiskās drošības un citu pasākumu veikšanu pilsētā, rīt, 19.martā, notiekošajā Liepājas pilsētas domes sēdē tiks lemts šim mērķim no pašvaldības budžeta rezerves fonda līdzekļiem piešķirt 50 000 eiro, informē Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa.

Rūpējoties par iedzīvotāju veselību un sekojot līdzi noteiktajām Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) rekomendācijām, Liepājas pilsētas pašvaldība aktīvi iesaistījusies un savas iniciatīvas ietvaros veic vairākus papildu epidemioloģiskās drošības pasākumus. 

Plānots, ka no rezerves fonda līdzekļiem tiks apmaksāta seju aizsargmasku iegāde pašvaldības policijas, Sociālā dienesta, Izglītības pārvaldes un Bāriņtiesas darbiniekiem. Nepieciešamības gadījumā iestāžu loks var tikt paplašināts.

Tāpat no šī finansējuma plānots segt izmaksas, kas radušās, nodrošinot papildu drošības pasākumus prāmju sagaidīšanai Liepājas ostā, ar kuriem no Vācijas atgriežas Latvijas valstspiederīgie. Sadarbībā ar valsts iestādēm visiem prāmja pasažieriem tiek veikti visi nepieciešamie drošības pasākumi, nodrošinot pasažieru veselības pārbaudi un transportēšanu uz mājvietām, lai maksimāli izvairītos no kontakta ar citiem sabiedrības locekļiem, norādīja Liepājas pilsētas pašvaldībā.

Lai gan šajā domes sēdē bija plānots virzīt apstiprināšanai Liepājas pilsētas 2020.gada budžeta grozījumus, kas paredzēja arī dažādas jaunas iniciatīvas, saistībā ar aktuālo situāciju valstī, deputāti domes sēdē lems par grozījumu apturēšanu.

Liepājas pašvaldība sekos līdzi aktuālajiem notikumiem valstī un atkarībā no situācijas, pieņems nākamos lēmumus.

Lai samazinātu cilvēku pulcēšanos vienkopus un tiešo kontaktu, 19.marta Liepājas pilsētas domes sēdi ikviens interesents varēs vērot interneta tiešraidē Liepājas pašvaldības oficiālajā Facebook kontā "www.facebook.com/liepajalv", sākot no plkst.12. Tāpat deputāti aicināti sēdi apmeklēt nevis klātienē, bet iespēju robežās izmantot tehnoloģiju palīdzību un sēdē piedalīties attālināti, uzsvēra pašvaldībā.