Latvijas Pasts Rīgā atvēris pirmo modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļu. Gadu mijā šāda veida pasta nodaļu varētu atklāt arī Liepājā, Pasta 4.
Kā biznesa portālam "Nozare.lv" paziņoja pasta pārstāve Gundega Vārpa, jaunās koncepcijas nodaļas nodrošina ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem.
Jaunā nodaļa atvērta Rīgā, Valsts ieņēmumu dienesta tikko atklātajā kompleksā, un būs kopumā jau 43.pasta nodaļa galvaspilsētā, kā arī 621.pasta pakalpojumu sniegšanas vieta visas valsts mērogā. Kopumā šogad Latvijas Pasts atbilstoši jaunajai koncepcijai plāno pārveidot desmit pasta nodaļas gan Rīgā, gan reģionos – jau jūlijā paredzēts atklāt modernizēto pasta nodaļu Rēzeknē.
Kā portālam irliepaja.lv pastāstīja Latvijas Pasta sabiedrisko attiecību daļā, viena no desmit modernajām reģionālajām nodaļām būs arī Liepājā, Pasta ielā 4. Pašlaik tur notiek remonts, un nav īsti zināms vai to pabeigs šī gada beigās vai nākamā gada sākumā. Uz vēsturisko pasta ēku pārcelsies pasta nodaļa, kas šobrīd atrodas Kūrmājas prospektā 8/10.
Latvijas Pasta izstrādātais modernas pasta nodaļas modelis balstās uz vairākiem klientu ērtības nodrošinošiem principiem: mūsdienīga vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība. Tas nozīmē, ka atbilstoši klientu paradumu izpētes rezultātiem preču piedāvājums nodaļās atšķirsies – Rīgā un citu Latvijas lielāko pilsētu nodaļās tas pamatā ir un būs vērsts uz pasta pakalpojumu nodrošināšanu, savukārt lauku reģionu pasta nodaļās veidojas, ņemot vērā konkrētās teritorijas iedzīvotāju pieprasījumu, ko ietekmē arī sezonālas tendences.
Klientu kustību jaunajā nodaļā regulē "Qminder" sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejupielādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas divās Latvijas Pasta nodaļās – Rīgā, VID kompleksa jaunajā nodaļā, un Valmieras 4.pasta nodaļā, bet līdz 2014.gada beigām to plānots ieviest vēl sešās nodaļās, ilgtermiņā plānojot tās attīstību lielākajās pasta nodaļās visā valstī.