No pirmdienas, 11. novembra, Kārļa Zāles laukuma pārbūves objektā ir noteikts tehnoloģiskais pārtraukums. Vienlaikus ir atcelti līdzšinējie satiksmes ierobežojumi, tas nozīmē, ka braukšana posmā no Bāriņu līdz Skolas ielai ir atjaunota, kā arī Bāriņu un Ādas ielas krustojums pilnībā ir izmantojams satiksmei, informē Komunālā pārvalde.

Ziemas tehnoloģiskais pārtraukums ir noteikts tāpēc, ka turpmāk nav prognozējami tādi meteoroloģiskie apstākļi, kas būtu derīgi asfaltbetona dilumkārtas jeb virskārtas ieklāšanai.

Kopš oktobra sākuma būvobjektā ir pabeigta asfaltbetona apakškārtas un saistes kārtas ieklāšana, taču atlikusi asfaltbetona dilumkārtas  ieklāšana. Diemžēl laika apstākļu prognozes tuvākajām trīs nedēļām būvniekam SIA „CTB” neļauj kvalitatīvi paveikt noslēguma posma darbus. Par to uzņēmums ir informējis pasūtītāju – Liepājas Komunālo pārvaldi.

Atbilstoši autoceļu būvdarbu specifikācijām, karstā asfalta dilumkārtas ieteicams būvēt no 15. aprīļa līdz 15. oktobrim, asfalta maisījumu nav ieteicams ieklāt, ja paredzams lietus, ja zemes klātne sasalusi, ja virsma, uz kuras jāklāj asfalta maisījums, ir slapja, dubļaina vai klāta ar ledu, vai arī nav atbilstoši sagatavota.

Bez tam apkārtējās vides un pamatnes temperatūrai asfalta maisījuma ieklāšanas laikā jābūt vismaz 10 grādi pēc Celsija, tāpat maksimālais vēja ātrums nedrīkst pārsniegt 12 m/s.

Šobrīd ir iestājušies stabili, vēlam rudenim raksturīgi apstākļi, kad iepriekš minētos meteoroloģiskos kritērijus nav iespējams prognozēt un ievērot.

Būvobjektā, kur kopš oktobra sākuma ir veikti defektu novēršanas darbi, ziemas tehnoloģiskais pārtraukums turpināsies līdz nākamā gada pavasarim, kad būvdarbu pabeigšanai atkal būs piemēroti laikapstākļi. Tad notiks asfalta pēdējās kārtas un horizontālo apzīmējumu ieklāšana. Orientējoši būs nepieciešama viena nedēļa, līdz ar to ilglaicīgu satiksmes ierobežojumi nebūs nepieciešami.

Kārļa Zāles laukumā būvdarbi šoruden ir uzsākti un veikti, lai novērstu iepriekš būvprojektu ekspertīžu ietvaros konstatēto tehniskā projekta konstruktīvo risinājumu neatbilstību faktiskajiem apstākļiem būvobjektā.